Турнир будет проходить сессиями по субботам и воскресеньям по установленному расписанию.
19-20 ноября - группп А и В;
26-27 ноября - группы С и D;
3-4 декабря - группы E и F;
10-11 декабря - группы G и H.
17-18 и 24-25 декабря - олимпийка 16 игроков.
Каждая группа назначается на свои выходные.
В олимпийке 16, игроки играют по расписанию, который вывешивается в клубе и согласовывается с игроками.
Игроки имеют право сыграть раньше назначенной даты по обоюдному согласию. (Позже - запрещено, не пришел на игру по расписанию , засчитывается техн.поражение 0:3)
на турнире будет даваться согласно регламента ЛЛБ (по уровням, разница одного уровня 8 очей).
Турнир стартует при условии регистрации минимально 24 игроков.
—————————————————————————————————————
1. Груповий етап
Допускаються спортсменів які підтвердили свою участь у встановлений термін.
Кількість груп - 8
Кількість учасників в групі - 3-4
Групи формуються сліпим жеребкуванням на основі рейтингу ЛЛБ Дніпра.
Жеребкування пройде 19.11.2016 о 11:00
Зустрічі в групах проходять з 3-ех фреймів
Визначення переможців в групі:
В облік беруться послідовно такі показники,
1. MW (match win) – кількість виграних матчів
2. FD (frame difference) – різниця виграних і програних фреймів.
3. Особисті зустрічі.
4. FW (frame win) – кількість переможних фреймів.
5. Розігрування чорного шару з точки - «респот-блек» (англ. respot black). Черговість визначається жеребом.
Не зіграний матч або вибування учасника після початку турніру
Якщо з будь-яких причин учасник не зіграв матч. Супернику присуджується технічна перемога в матчі з рахунком 3-0.
2. Основний етап
Кількість учасників - 16 (учасники, які посіли 1-2 місця в групах)
Сітка формується на основі результатів групового етапу
Для визначення номера посіву до уваги беруться послідовно такі показники,
1. PG (place in group) – місце зайняте в групі
2. FA (frame average) – середня кількість виграних фреймів за матч
3. W/L (frame win / frame lost) – відношення виграних і програних фреймів
4. R (random) – визначення методом випадкових чисел (жереб).
! У разі якщо гравець в першому турі основного етапу отримує номер посіву і потрапляє на суперника з яким він грав в одній групі, то його номер зсувається на один нижче, а це номер займає наступний гравець посіву.
Проводиться за Олімпійською системою, до першої поразки (Play-Off).
Жеребкування в основной сiтцi:
1-16 (А1-B2)
9-8 (C1-D2)
5-12 (E1-F2)
13-4 (G1-H2)
3-14 (H1-G2)
11-6 (F1-E2)
7-10 (D1-C2)
15-2 (B1-A2)
—————————————————————————————————————
ВНИМАНИЕ! В клубе 2 бильярдных стола для снукера!
(ТМ Динарис и компании Бильярд-Прайм)